søndag 11. mars 2012

Ramsus og mamma i Villervalla

Villervalla har gensrer i voksenstørrelse som lages bare som "ansatt-trøyer".
T-shirtene lages i de fleste mønstre/farger og i str. S, M, L OG XL.
De er i samme gode kvaliteten som barnestørrelsene.

Vi har fått flere spørsmål om vi selger disse...men de er dessverre bare for ansatte.
Men har du kunne tenkt deg å kjøpt en Villervalla genser?

Skal vi høre med Villervalla om det går an å få selge noe av disse trøyene i senere kolleksjoner?

Her er noen bilder av meg og min kjære lille Rasmus.
Rasmus har på seg den herlige heldrakten fra Villervalla. Akkurat nå har vi den i grønn, rosa og sort, men den kommer straks også i turkis og blå.

Har du lyst på en slik heldrakt til din lille, så finnes de i str. 56-92 på Junibacken, Malvik Senter









Cupcakes i Villervallamønster!! :)
Se: hanneskaker.blogsot.com



Har du lyst å ha muligheten til å kjøpe Villervallagenser
til deg selv?
Skriv en kommentar så vi får høre hva dere synes!!


4 kommentarer:

  1. Så fine dere er.Har en gutt selv på 9 mnd som sikkert er i samme alder som Rasmus og ei på 4 år.Handler masse klær hos dere.Herlige farger for glade barn:)) Barbro

    SvarSlett
  2. Tusen takk! Ja, er det ikke herlig med litt farger på barna! :)

    SvarSlett
  3. Ja jeg kunne tenkt meg sånne fine gensre selv også. Holder akkurat på med en stor bestilling av klær til jentene mine på 4mnd og 2,5 år. Utrolig masse flott!

    SvarSlett
  4. Hei! Har to barnebarn som bor i Malvik...de har Villervalla-klær! Nå legger jeg meg som følger av din blogg for å være med på en GiveAway hos Hilde-lykkelig med liten-bloggen...og legger deg også i "bloggeliten" min, så jeg kan følge med på den koselige bloggen din.
    Ha en fin-fin søndag!

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en kommentar!