mandag 4. juli 2011

Vinner av "konkurransen" vår!

Tusen takk for sååå mange koselige kommentarer fra mange av dere!! Er så artig å høre at det er så mange som elsker Villervalla.Det er jo så herlig med farger på barna!!
Forhåpentligvis kommer det mange flere butikker rundt om i landet som selger dette herlige merket.
Til det kommer en butikk i nærheten av deg, får du handle på nettbutikken som åpner 1.september. Adressen blir www.villervallashop.no.

Den heldige vinneren av en gave fra Junibacken er en dame med navn ELISABETH som har to jenter. Kan du Elisabeth sende meg en mail på post@junibacken.no,
Sånn at jeg får adressen din. En sommergave kommer da etter hvert i posten! GRATULERER!!

Ser det er flere som ønsker Junibacken på CITY SYD i Trondheim. Det har absolutt vi også lyst til, men tror det kan være vanskelig å få et lokale der!
Får vel ta en telefon til sentersjefen;)

Husk at det er SOMMERSALG på Junibacken nå. Høst-kolleksjonen kommer i starten av august. Så hjelp oss med å få plass til denne!! Vi har nå en mengde varer til -30-50%!!

Ha en fin uke folkens!





Kramkram

2 kommentarer:

  1. Oi, så utrolig morsomt! Nå ble jeg helt overveldet og glad her. Tusen takk!! Det var virkelig en koselig overraskelse å være den som får sommergaven fra dere -gleder meg! Klarte (som nybegynnerblogger ;) tom. å legge meg til som følger her nå, så da får jeg alle oppdateringer rett til min side framover, -flott!

    Mvh Elisabeth

    SvarSlett
  2. Har nå endelig fått laget et takke-blogginnlegg, så om dere vil ta en titt på jentene i de fine klærne, så er dette linken: http://lillebykrimsogkram.blogspot.com/2011/09/takk-junibacken.html

    Tusen takk igjen!

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en kommentar!