mandag 29. oktober 2012

Nye merker?


God morgen alle sammen!
Vi på villervalla.no driv å vurderer om vi skal selge flere merker i nettbutikken vår.
Det vil fortsatt bli en egen "side" med bare Villervalla, siden det er bare vi som selger dette i  Norge. Tenkte evt. at en egen del av nettbutikken er forbeholdt andre merker, slik at vi ikke blander Villervalla med alt annet! 

Tenkte derfor å høre med dere om hvilke merker vi evt. bør begynne å selge?
Skal vi fortsette med spreke farger og mønstre (som f.eks Katvig, Molo, Ej sikke lei...)
eller om vi skal ha noen mer dusere farger (som f.eks. MeMini, Noa Noa, MiniAture....)
Hva foretrekker dere?

Nå finnes det jo uuuuutrolig mange nettbutikker i Norge som selger barneklær, så helst merker som ikke selges OVER ALT!!;)

Du som elsker Villervalla og handler i vår nettbutikk, hvilke andre merker kan du da tenke deg å handle hos oss?

VI TRENGER DIN HJELP!




HÅPER DU KAN LEGGE IGJEN EN KOMMENTAR TIL OSS!!

Ha en flott uke!!






4 kommentarer:

  1. De merkene dere har nevnt finnes jo "over alt".. men hva med å ta inn hjemmeproduserte klær? Er mange som syr og gjerne vil levere til butikk, er flust med blogger med minibutikker via bloggen og nettsider som Epla. :) Ellers liker jeg svært godt Krymmel sin kolkeksjon, og den er ikke mulig å få tak i her i Norge omtrent. Den hadde passet rålekkert til deres kule Villervalla stil ;) mvh Bente

    SvarSlett
  2. Det jeg savner er nettbutikker med utvalg i de merkene de fører. For tiden føler jeg det er om å mange merker og blåse i dybden.

    Jeg er glad i spreke farger så stemmer for det :-) men liker og f.eks merket Ebbe, Little House Of Commons og Petit må dere ta inn hvis dere velger duse farger.

    Det som jeg liker med VILLERVALLA er at prisene er bra og stort utvalg. Sammenligner man med en genser fra Ej sikke lej til 299,- så synes jeg egentlig ikke prisen er verdt å betale. Maxomorra er f.eks ett rimeligere og fargerikt merke.

    Veloure plagg er jeg veldig fan av og, uansett merke - slitesterke plagg. Og alt som er mykt og bevegelig.

    Fargerike eksempler fra meg:
    Maxomorra, IdaT, Krutter, H.J.O.R.T, Geggamoja, Duns Of Sweeden, Nova Star, Ej sikke lej, Småfolk, Ugly CC, Alba Baby, Danefæ, Kulör, Mala, Me Too, Moonkids,

    Mellom kategoriene: Ebbe, Little House Of Commons, Phister & Philina, Holly's, Hust & Claire,

    Eller duse:
    Mini A Ture, Petit, Roselile, How to kiss a frog, Wheat, Smallstuff,

    Min nei liste:
    Molo, Name it, Lego Wear, Minymo, Name It, Esprit, Fransa, Mini Rodini, Serendipity, Vingino, Paul Frank, Jean Paul, Urban Elk, Green Cotton, Katvig, Raccon, Lundmyr Of Sweeden, Hummel, Mole, FUB, Lilleba, Memini, Tappa Nakki, Timberland, Levis, Tommy Hilfiger, Norlie, Diesel, Lee, Adidas, Puma, Nike, My Cinnamon Girl/boy, Gant, Lipfish, Funch, Snoozy.

    Jeg er veldig småfolk fan da så største ønsket mitt er en hel Småfolk butikk slik at jeg slipper å lete gjennom så mange butikker :-P

    SvarSlett
  3. Tuuusen takk for kommentarer!! De merkene jeg nevnte ovenfor er bare eksempler på merker med farger/duse farger...og ja det er veldig mange som selger disse på nett i Norge! Krymmel syntes jeg hadde en veldig fin kolleksjon, men det står at de bare selger klærne på krymmel.com og på homeparty. Dessverre:( Vi skal fortsette å lete... Kom gjerne med flere tilbakemeldinger!

    SvarSlett

Koselig om du legger igjen en kommentar!