lørdag 6. oktober 2012

Vinner av INNSTAGRAM konkurransen!!


Først må jeg få TAKKE SÅ MYE for alle de flotte bildene som dere har tagget med
#ilovevillervalla
Så utrolig mange fine bilder av Villervallabarn og Villervallaplagg:)

Ta en titt inn på #ilovevillervalla å se alle de flotte bildene!

 
 
Det ble tagget tilsammen 82 stk bilder, men dessverre får jeg ikke til å se alle. Detter er nok pga at noen har privat brukerkonto på Instagram.
 
82 bilder er tagget men får til å se 67 stk.
Bildet nr. 8 ble trukket ut (gjennom random.org) Bildet nr. 1 er det jeg la ut første gangen og det siste bildet er nr. 67 (har telt med mine bilder, slik at det ikke blir noe tull!)
 
GRATULERER SÅÅÅ MYE TIL
@kapaei
 
 
 
Kjempefint bilde!!
Tusen takk for at du tagget #ilovevillervalla
Og takk til alle de andre som var med:)
 
 
Kan du sende meg en mail til post@villervallashop.no med navn, adresse, kjønn og strørrelse barnet bruker på klær!!:)
 
En overraskelse venter i posten!!
 
 
Følg med på bloggen og Instagrm, snart kommer en ny give away;)

 
 
 
Ha en riktig fin lørdagskveld alle sammen!






1 kommentar:

Koselig om du legger igjen en kommentar!