torsdag 8. september 2011

50 årsdag og nyyydelig bursdagskake!!

I går feiret vi min fars 50 års dag!!
Gratulerer med dagen pappa, en kjempefin feiring!

Jeg oppdaget for en stund siden en side på Facebook med navn:


Dette er en suuuuperflink dame som bor i Trondheim og har som hobby å bake kaker!!
Og her snakker vi ikke bare kaker, men HELT FANTASTISKE OG NYDELIGE KAKER!!

Jeg tok kontakt for å høre om hun kunne lage kake på bestilling til barnedåpen vi skal ha neste helg, og det kunne hun:) JIPPI!

Kom jo på da at pappa hadde 50års dag før denne barnedåpen og Hanne kunne selvfølgelig lage en kake til denne dagen også...

Jeg sendte en mail med stikkord om pappa: En jeger, en fisker, rød hytte, gordon setter,
 fisk, fjell, vann, rype osv...

Og her ser dere resultatet:









NYYDELIG JA?!?:)

Sjokoladekake med luftig melkesjokoladekrem. Lokk og all pynt i marsipan.
Kake inni fjellet og hytta.
Alt kan spises:)
Bursdags"barnet" var veeeldig fornøyd og den ble beundret av alle i går!

Jeg gleder meg til barnedåpen!!;)

Se også hjemmesiden hennes:


Hun er nå med i "månedens kake, august" på: www.kakefesten.com

og stem på Hanne sin Jungel-kake som bare er suuuper fin!

TUSEN TAKK FOR KAKA HANNE!
Du er utrolig flink:)

Ha en fin kveld alle sammen!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig om du legger igjen en kommentar!